Deep down

Haft en svacka i sjävförtroendet sista dagarna försöker kommatillbaka till mig själv, vetifan va de e me mej. Suck jag blir så less på mej själv. Och dessutom har min ena anchor börjat fakka sig FAN! Hoppas den ger sig och blir ok snart annars måste jag nog ta ur den men de brukar ju bli bra efter någoon dag om inte annat men nu mår den inte alls bra usch ont gör de me.


Jag har kommit fran till att jag e sämst på bloggandet just nu. Men vädret oc h humöret har hållit mig från datorn en hel del. Pillade nyss bort gelen på naglarna e helt öm serförjävligt ut tur att Catha styr upp dom imorrn igen. Saknar dom redan, fina va dom helt roooosa nästa gång blire vanlig fransk manikyr tänkte jag inge konstigheter.


no life, no light, no sight. no sound down here
hold my hand now
eyes closed nosedive down deep
into this pool of regrettable situations
pitch black
think back to the last time
that we were happy

losing my senses
lost in my head
i am nothing, and no one
and nowhere at all
i am thoughtless and i fought this on my own









 


Kommentarer
Postat av: Anonym

oooooooo klia min rygg



hälsningar från soliga göteborg

2010-04-24 @ 17:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback