Even though they'll let you down

Har haft så mycke för mej sista tiden så datorn har nästan ingen prio alls, nästan aldrig hemma. Alltid på språng måste börja ha me mej min lilla rosa laptop om jag ska kunna föra den här bloggen nånstans. Hinner knappt sätta mej ner o starta msn innan de e dags att dra igen.
Kännt mej så jävla lycklig sista tiden, svävar på moln mer eller mindre. Uppskattar de minsta! Försöker tänbka bort de som drar ner mej i skiten igen. Haft en jobbig början på året och nu när solen börjar titta fram så börjar jag skina igen. De e fantastiskt!



Vart ska jag börja nånstans?? Hmm jo vi va ju i amsterdam... jag och melle tog flyget ner till shiphole på skärtorsdagen, kom ner ganska sent gick en runda på stan efter att ha dumpat grejerna på hotellet som för övrigt låg 5 min från amsterdam central. Sjukt najs läge 2m från stora shopping-gatan = kan inte bli bättre!! Blev iaf en nattpromenad med en kebab som avslutning sen sovdags i rummet som va upplyst hela natten av en gatulyckta utanför, sjukt irriterande. Ännu mer irriterande va de att melle väckte mig kl 7 på morgonen för att informera mig att lampan prec slocknat *slap* Fredagen blev ut på shopping, totalt 6h ständig shopping *aj aj i fötterna*
De vi inte tänkte på va ju att vi skulle fan ut o festa sen! Jag va helt förstörd i kroppen galet seg. Men de gick. Tog tåget till NH Hotel i Utecht och mötte upp Louice och hela kompaniet! Lite förfest sen taxi till Luminosity!
Grym fest men levde ändå inte riktigt upp till förväntingarna jag hade. Hade en kanonkväll!
Blev en taxi som vi delade me några svenskar vi hittade på utecht central in till amsterdam på natten (morgonen). Rakt i säng för att sova lite innan de va dags att va på topp igen.



Lördagen blev en ny (betydligt kortare) shoppingrunda för att sen vila fötterna och börja ladda för TE! Förfest på NH Hotel i utecht igen. Jävlar va människor, kryllade av tyskar o svenskar. Proppfullt i rummet  folk överallt haha, riktigt kul. Sen dags att dra till TE lagom till Dash Berlin som jag länktar så mycke på att få se ♥
Kom in och måste nog tyvärr erkänna att han inte spelade så bra som jag förväntat mig men de va ju verkligen inte dåligt. Smög in några lyckotårar då han spelar waiting och emma hewitt kommer upp på scen och sjunger den live, såååå vackert! GÅSHUD!
Direkt till nästa golv för att se Above & Beyond, sander van dorn osv de va så jävla bra!!! Jag va i himlen ♥
Tack alla vänner och stämningen som gjorde allt fantastiskt!

 



Dagen efter kom jag inte ens upp ur sängen. Vi låg i sänbgen heeeeela dagen mer eller mindre sen vid 1 på natten på söndagen somna vi och sov tillmåndag morgon. Har tydligen börjat tjaffsa med melle i sömnen oxå de hade vi lagom kul åt på måndagen haha. Sista rundan innan hemgång och sen en sightsing på amsterdams kanaler. mysmåndag innan de va dags att åka mot flygplatsen och hem till sverige igen.




Får fixa ett inlägg me lite bilder sen från resan men orkr inte ladda upp nu e så seg. Va helt förstörd på tisdagen på jobbet. Jag placerade mej själv i tvätthallen för att tvätta bilar med hörlurarna och bra musik, ville inte ens se en kund den dagen haha.
Förra veckan gick jag runt som en zombie hela veckan, jobbade träffa lite vänner o bara tog de lugnt. Fredagen blev hemmakväll med oskar. Fick ett sms från en viss person i fredags oxå som helt seriöst trodde på att jag skulle slänga mej i bilen för att jag e ju såååå desperat (inte) och åka till honom. Blir så less på folk som tar andra för givet. Jag är fan inget andrahandsval jag e en bra tjej och förtjänar fan ingen andra placering som reservplan!

Sov till typ 1 på lördagen sen blev de middag och bio med Mato, trevligt sällskap men kass film. Flickan från ovan såg vi = vilket skit!! Efter de drog han hem och jag skulle på FSOS fest men hamnade ist på akuten med Laura som inte har tagit hand om sig själv som hon borde göra. Satt på akuten med henne hela natten. Ville inte lämna henne ensam.
Söndagen drog jag över till Matoo glodde film och bara tog de lugnt. Va väl typ samanfattningen sen sist jag skrev. Fick hjälp av söta andreas att byta däck på min bil idag *happy* skönt att jag slapp göra de själv =)

Nu ska jag sätta på ett avsnitt "The vampire diaries" sen blire sängen för hela slanten!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback