Feel it when the sun is up and let the vibe in!

Galet seg kände jag att jag va då jag väl satte mej i soffan nu när jag kom hem från jobbet. Va ute och käka me Lutten o Patrik igår, så himla trevlig. Av någon skum anledning så spårar dock alltid våra diskutioner och blir alltid så jävla sjuka. Kul som fan tiden rann iväg fortare än jag trodde så jag missade oskar som jag hade tänkt hämta upp efter hans jobb. När jag väl ringde hade han redan hoppat i säng den jäveln. Får t igen de idag istället för ska snart slänga mej i bilen o åka in till grönan o hämta upp han.


♥ Jag och Lulu i gamla stan i söndags ♥


Känns helt underbart att våren äntligen kommit på riktigt! Solen skiner och jag blir helt lycklig. Hamnade i världens bilkö på vägen från jobbet idag och skulle ta en liten genväg som slutade i en ännu längre kö *suck* nackdelen med sthlm. Satt och irriterade mej över ett sms som irriterat mej ett par dagar nu. Försöker förstå mej på de motsatta könet men ni efan komplicerade pojkar!! 
Han beter sig som ett assholes sen vänder han på allt o får de plötsligt till att bli jag som är puckot. Skönt att man inte ens orkar lyfta ögonbrynet och bry sig länge jag e bara så less! Inte konstigt att man försöker hålla sig borta från dessa komplikationer som ni pojkar ställer till med.

Haft sjukt stökig dag på jobbet, de e torsdag o de brukar va typ lugnaste dagen i veckan men idag va helt galet. Inga bilar och hur mycke folk om helst som ska ha bil. Va hände lixom??

Nä men om man ska försöka äta nåt och sen röra sig mot stan igen då hoppas köerna lugnat ner sig då pallar inte sitta i mer köer nu.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback