Fixxi'n

Igår jobb hela dan, väldigt ostadigt väder men de va uppehåll hela dan kom stora tunga mörka moln till coh från och va lite småskraj att himlen skulle öppna sig och regnet skulle ösa ner men vi hade fan tur med vädret. Efter jobbet drog jag till Gröna Lund, hämtade upp Laura på centralen för att sen åka vidare mot djurgårn. Väl ute på djurgårn skulle vi hitta en parkeringsplats eftersom att Oskar hade parkeringstillståd för parkeringen utanför grönan. Letade igenom hela parkeringen utan att hitta nåt.. totalt smockat.
På väg ut från parkeringen ser vi en porshe som ska åka och en gubbe och en tant i en skoda siktar in sig på denna. Jag ser ingen annan utväg än att bete mig som ett riktigt arsle. Pressar in skodan i ett hörn för att göra pats åt poschen så han kan åka sen backar jag in i p-rutan och snor under mycket tutande från skodan deras p-plats... såhär gör man INTE! Fan va fräckt. Gubben i skodan blev helt vansinning (inte så konstigt kanske), hoppar ur bilen och springer mot våran bil. "lås alla dörrar" haha, japp han börja banka skrika och rycka i dörrarna och va helt vansinning. Vi satt i bilen ett bra tag innan vi vågade röra oss nånstans hahaha. Fan alltså hade nån gjort så mot mig ahde jag nog varit ännu galnare än va gubben va men men jag får väl nån payback på min karma sen.


Jag och Laura ikärlekstunneln ♥


Mötte upp bror med familj utanför grönan för att dela ut åkband som vi fått av oskar. Sen va de bara in o leka! Hade en fantsatsik kväll, tyvärr lite för mycke köer då inte allt va öppet. Va vip kväll inför öppningen som är idag. Gratis e aldrig fel =)

Idag va jag förbi jysk och handla balkongmöbler så nu har jag äääntingen fixat iordning in balkong. sagt att jag ska göra de sen jag flyttade hemifrån då jag va 19. Tog bara 6år o få de gjort. Ni anar inte hur najs de känns nu =) Nu inväntar jag Melle som sitter på tåget på väg mot sthlm =)


Före...


...efter! Vad tycks?


Passade på att inhandla lite onödigt oxå... men de va billigt!!!



Kommentarer
Postat av: Robin

Det blev ju faktiskt sjukt mycket najsare ;D

2010-04-26 @ 09:51:31
Postat av: Marlene

tack för en super trevlig kväll på grönan, tack oskar o tina:-) det blev ju jätte bra med de nya bordet o stolarna, nu kan du fika och njuta hela våren o sommaren:-) vilken tur du hade som fick plats med det i bilen:-)

snygga skor du fått tag på med:-)

Ha det bäst så hoppas vi ses oftare, kram kram

2010-04-30 @ 11:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback