...is this bass really strong enough?

Jobbat hela dan, fint väder men kallt som fan.. ge mej sommar. Bestämde mig för att ta ur löshåret idag ska försöka va utan de ett tag nu får se hur länge jag lyckas.

Försökte mej på att färga ögonfransarna idag svider som fan i ögonnen nu o vill nog inte påstå att de blev så stor skillnad sen innan. sucka. värdelöst ju. Får ge de en chans till sen kanske.. hade tänkt vore skönt o slippa sminka sig i sommar.


Inget fejkhår och osminkad, lagom vacker (not)

Så nu är håret naturligt igen.. ja inte särgen då men inget tjaffs i iaf skönt att kunna dra handen igenom utan att trassla in sig i mass trensar.

Snart valborg och jag har verkligen inga planer! Vad ska man göra då lixom?? Min bil har dessutom börjat låta konstigt, usch blir så less på bilar som inte fungerar..

Nu ska jag lägga mig på min spikmatta sen blire sova!









Kommentarer
Postat av: Angmar

Dom sa på raidon att om man inte hade fejk hår i sthlm så var man konstig xD

2010-05-06 @ 21:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback