Technologic

Kom nyss hem från nynäshamn. Varit hos Catha (www.exoticnails.se) och fixat naglarna så nu ser man ut som en hel människa igen. Fan va mina naglar såg ut efter att jag slet bort dom förra, usch och fy. Den här gången blev de vanlig fransk efter haft alla möjliga olika glittriga tippar.
Måste verkligen försöka ta mig iväg till doktorn nån dag o kolla upp min migrän som dödar mej! Ingen medicin vill hjälpa heller pallar inte me huvudet vill bara slita av de. Fick ett anfall idag men lyckades häva de genom nån nässpray som jag fick av en kollega. Dundernässpray =)


Nu ska jag byta ringsignal på mobilen, kände attd e e dags nu. Har haft samma ringsignal så länge jag kan minnas nästan får se om nån ringer imorgon om jag fattar att de e min telefon. Så nu blire sängen *myyyys*


Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, pawn it, zoom it, press it, Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, Pay it, watch it, Turn it, leave it, start - format it.









Kommentarer
Postat av: marlene

snygga naglar.. inte alls avis;-) ses imorgon ser vi fram emot.. hoppas på bättre väder bara:-) Kramiz

2010-04-22 @ 13:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback