Don’t waste time and don’t look back

Kom nyss hem från en fantastiskt rolig kväll hos Lirran. Blev en helkväll taco med Lutten, Rickard, Patrik och Oskar! Kommer jag leva på en tid framöver.
Varit hemma från jobbet idag då allt varit ganska omtumlande sista tiden. Inte riktigt varit i mitt bästa skick dom senaste dagarna. Antar att jag e jävligt orolig över måndagen då alla provsvaren kommer. Hua inte mycke sömn dom senaste nätterna och lär inte bli innan måndag heller.
Igår va jag på KS för att göra en ultraljudsundersökning... IGEN! Men den här gången va de äntligen en noggran läkare som verkligen gick igenom allt. Va enda upp i ansiktet och kolla runt me den där geggan och ända ner till nyckelbenen och runt. Kändes ganska skönt att han tog sig tid och kollade ordentligt, dom tidigare har typ bara svabbat runt några sekunder utan att ta nå biler el nåt, typ nickat och kontaterat att de är en knöl... DAHH!!
I lördags gjorde jag en jobbig upptäckt då jag kom hem från en fest på natten då jag hittade en till knöl på andra sidan prec under käkbenet. Bröt ihop igen efter en period utan gråt. Efter de har allt kännts jävligt tungt, orolig över va de kan vara. Tog upp de igår på KS och de visar sig att lymfkörteln är ovanligt stor även den på samma sida som cancern är större men inte så att de syns. Sluta med att dom nu kollar upp dom 2 med. Slutsatsen av gårdagens besök är att 2 nya suspekta knölar är upptäckta och dom tog 4 biopsider i halsen (punktering med nål i de suspekta områderna för att ta cellprover). Nu är de bara vänta och hoppas att de inte är smittade.

Häromdan kom även min sminkpalett som jag beställde från
www.sleekmakeup.com. Testade den idag och jag har nu en ny kärlek i min sminkväska... I LOVE IT! Kommer användas flitigt framöver, fantastiska färger =)

Imorgon åker jag opch Oskar och hälsar på några vänner till honom i uppsala, ska bli kul me en liten roadtrip. Så nu ska jag försöka få mig lite sömn.









Kommentarer
Postat av: Mickis/Topmarketing

Hej tjejen!

Halkade in på din blogg efter dina uppdateringar som du publicerar. Fy vad är det för skit du råkat ut för!! =(...Men du är stark gumman, du kommer klara det här! Tänker på dig och håller tummarna för att det ska gå bra. Kramar!

2010-08-21 @ 01:57:17
Postat av: Angela

Vikken fin palett :D och fint vart det på lille ög ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback