"there's a sucker born every minute"

Börjar tappa tron på mänskligheten, de ena puckot visar sig vara större än de andra. Tom dom som man minst anar är dom fulaste fiskarna i sjön! DE SUGER! Vad ska jag sätta min tro åt då världen går åt helvete omkring mig?
De känns som att beskedet öppnade mina ögon en hel del. Plötsligt va inte livet lika självklart längre. Vilket uppvaknade ur nån jävla fantasivärld vi går runt och lever i. Vakna till liv och bry er om varandra! Plötsligt va de som va så självklart igår väldigt viktigt och inte alls självklart idag, ja ni hänger nog me på vad jag menar.



Hemskade jag någonsin upplevt men samtidigt de mest intressanta jag någonsin kännt. Hela mitt liv blev plötsligt verkligt som att vakna till liv på riktigt. Jag ger mej fan på att de här kommer bli bra nu och jag känner redan nu vilken skillnad i min vardag jag har nu jämför med då. Plötsligt älskar jag allt omkring mig på ett helt nytt plan.

Fick en resa till Irland igår för att komma bort och få träffa Robin. Jag började tom gråta av lycka för de här e nåt jag verkligen behövde just nu. Usch blir typ gråtfärdig av tacksamhet för de här. Robin jag sanar dig så himla mycke!! Kärlek till alla ni som finns där ni anar inte hur mycke styrka ni ger av att bara finnas där!! Jag vet inte hur man tackar er men den dagen jag tagit mej igenom de här e jag er evigt tacksamma för allt ni ger ♥








Kommentarer
Postat av: Angela

Världen består nog TYVÄRR av 80% idioter.

Fått skära bort så mkt människor som aldrig ger men alltid tar.

Människor som snackar skit eller sviken än.



Ta vara på dem som DU trivs med och se fan till att dom tar vara på dig :)



KÄRLEK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback