Boobslap!

Vilken kväll, känner mig helt lycklig! massa posetiv energi som rusar runt i min kropp efter den här kvällen. Blev tillslut att dra till anexet och se Adam Beyer och Eric Prydz. Ångrar inte beslutet en enda sekund. Tog ett bra jävla tag att få mig på banan, ingen alkohol idag efter förra helgens backsmälla *ryser*
Efter att gått berserk i garderoben drog jag till Helén, käka pizza snacka skit och glodde lyxfällan (OMG!) försökte ladda inför kvällen men båda hade nog i den stunden gärna suttit kvar nån timme till i soffan. Lyckades tillslut släpa oss till festen. Grym musik, grymt sällskap, men folket som va där... alltså seriöst va va de för jävla människor(?) som vi skrattat åt hur folk klär sig och hur odrägligt fulla "stureplansfolk" blir. Tjejer i för höga klackar utan hållning som rasar runt med nån dräggfull snubbe utan smak. Haha blandat med de flesta stilar dock mest stureplansfolk.
Kul att få komma ut träffa massa fina människor som gjort min kväll fantastisk. MINUS till alla idioter som tror att de är fritt fram o greppa en i förbifarten.. ni äcklar mig!
Nu e de sovdax! Sweet dreams! Hoppas ni haft en kanonkväll ni med <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tror inte att de skrattar minst lika högt åt hur ni klär er och beter er? Det är lätt att dömma andra!

2011-01-07 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback