En del av mitt liv, som för evigt förblir


Har varit dåligt med bloggande senaste dagarna detta pga att min dator krånglar, försöker nu få tag i någon som kan hjälpa mig.. de brukar inte va svårt men den här gången verkar de hopplöst. Jag e så less på de mesta just nu, hatar min negativitet. Datorn har mer eller mindre lagt av, bilen krånglar oxå på de. Självförtroendet är på noll och jag orkar inte mer. Söker efter en glimt av ljus men de e så svagt jag orkar inte har legat hemma och gråtit hela helgen. Vet inte alls vad jag ska göra vill bara att allt ska va om förut. Jag vill bara vara glad.
Va på kalas hos brorsan idag, firade honom och hans dotter som fyller år. Kul att träfa släkten iaf. Nu ska jag sluta sprida min negativitet vidare här så tar ett inlägg då jag e på bättre humör igen ♥

Kanske saker förändras då allt har sin tid
men nu sitter jag här, både härjad och svag..



Kommentarer
Postat av: Emil

Inte mycket till råd, men det löser sig. Håll ut bara.



Kram!

2010-12-05 @ 19:55:40
Postat av: Peter

Låter tungt. Men hoppas att du vet att du har massa bra vänner runt omkring dig. Behöver du någon så finns iaf jag här nere i Grimsta. Säg till bara...gillar inte när mina vänner mår dåligt.



Stor kram!

2010-12-05 @ 20:07:56
Postat av: Julle

Du... älskade Tina. När jag kommer hem kring jul. Då ska jag fan komma å våldgästa dig å va rolig... bara så du vet ;) puss

2010-12-05 @ 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback