I bruise easily, so be gentle when you handle me

Så jävla skönt att vakna med ett leende! De händer ju inte alltför ofta tyvärr. Jobbet går bättre börjat ta kunder igenb och få komma tillbaka till veho. De känns fantastiskt! Nu e de bara datorn som fortsätter krångla in i de sista, de envisa fanskapet.. ge dig!!
jag saknar dig..
Bloggen har varit lite inaktiv för att jag inte har tid helt enkelt och jag bråkar bara me den här datorn o de får mig tappa lusten. Någon som ska på FSOS den 27e?? Jag vill isf sällskapa!!! Call me text me whatevah bara ta me mej!!
Fan va jag längtar till holland just nu! Ser verkligen fram emot energyredan som är på ingång! Idag kommer en speciell person.. inga avslöjanden de e hemligstämplat! Jag är iaf glad! Nä nu ringer mobilen! Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: chGrinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-16 @ 23:48:47
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback