If you do me right I'm gonna do right by you

De händer såp fruktansvärt mycke i mitt liv just nu, hinner knappt sitta vid datorn (dessutom funkar den knappt). Men för första gången på väldigt länge känner jag mig lycklig! Och inte bara en dag utan senaste dagarna har jag gått runt i ett lyckorus och jag försöker suga upp all energi inför nästa eventuella återfall i min ledsamhet som har hängt över mig senaste halvåret. Känns som att livet börjar se ljusare ut över lag. Min ständiga otur är om inte annat på pause några dagar och de e jag extremt lycklig över.
Idag har jag jobbat 75% på Veho igen... tagit min första kund på 5 månader.. jag känner mig så himla stark idag. Ser verkligen fram emot ett nytt år så jag kan lägga de här skandal/helvetesåret bakom mig som en erfarenhet rikare.
Tomten ge mig ett fint år nästa år! De e allt jag önskar mig just nu... jag har fått nog av sjukdomar, motgångar och svek!


- L♥VE -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback