Julshopping!


Idag har jag varit ute typ hela dan och letat julklappar, fan knappt hittat nåt alls skittrist! Jag tycker de e så svårt och drygt när man inte vet vad man ska köpa och inte hittar nån inspiration heller. Försov mig imorse och de e typ de värsta jag vet. Mötte upp Oskar och varit runt i barkarby och kikat i affärer =) blev dock en väääldigt lång runda i leksaksaffären där några klappar inhandlades iaf!
Undrar vad som händer i helgen? Någon som har några förslag??

De har varit sjukt kallt hemma hos mig så jag frysre ihjäl de  e ca 18 grader inne de e fan inte okej. Normal inomhusteperatur ska ligga mellan 20-21 grader.. burrr! Men Johan kom upp med den briljanta iden att köpa en varmluftsfläkt så jag va förbi och köpte en idag på clasohlsson för 149 kr... klockrent. Nu e de iaf inte kallt!

Nu blire nog en film tror jag sen ska jag sova. Puss ♥




Kommentarer
Postat av: Grekfanskapet

Tänk på att använda fläkten måttligt.. sett en timer på den. För det är as dyrt att ha en källa som värmer upp, på hela tiden. Tro mig, du kan lätt dubbla din elräkning om du inte använder den måttligt.



Kram

2010-12-03 @ 00:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback