Ny bil ♥

Sent igår kväll efter många timmars slit lyckades äntligen Patrik få igång min bil.. TACK! Så idag hämtade jag den efter jobbet och åkte till en bilhandlare i Huddinge och bytte in den mot en nyare ford focus från 2005. Så himla fräsch! Hoppas jag har mer tur med den här, känns som värsta lyxen plötsligt har jag en varm bil med stolsvärme farthållare, hela högtalare som inte skramlar så man inte ens hör vad man tänker, de e ingen plåtburk. TOM centrallås! Vilken lyx haha! Ja jag har inte höga krav efter förra bilen.
Bobby och oskar hjälpte mig att få ordning på datorn me =) Så fick jag ÄNTLIGEN vara på veho idag de kändes helt fantastiskt att vara där. fan va jag saknar veho! Nu vill jag ännu mer tillbaka till mitt jobb i segeltorp e less på att åka till södertälje! Har lyckats få 10h till med min psykolog efter mycket om och men och de känns oxå galet bra!
Äntligen känns de som att nåt posetivt händer! De e helt fantastiskt och jag försöker njuta av varje sekund av den här dagen. Imorgon ska jag åter till södertälje.
Nu e de snart sovdax om jag ska orka upp! Puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: Grekfanskapet

Skönt att allt går bra för dig och att du mår bättre!

jag är glad för din skull :)

Kram!

2010-12-11 @ 06:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback