Work it like a pro pro pro!

Har mått så himla kasst senaste dagarna.. tror de är all stress kring julen som mitt psyke inte pallar med. De har redan varit så mycke och julen har knappast varit på min sida. Först pajjade bilen, efter de pajade datorn, nu har även diskmaskinen lagt av... mycke utgifter och ingen inkomst. På allt de här börjar jag dessutom må dåligt och får va hemma från jobbet för att jag knappt kan ta mig ur sängen... vissa dagar suger helt enkelt. Men just nu känner jag mig glad även fast jag är långt ifrån att vara på topp. Kändes skönt att få ett par fina zendranaglar nu inför jul och nyår, jag har alldeles för mycke ideer kring vad jag ska göra för spännande med naglarna. Tack Catha som är expert på att hjälpa mig få ut min kreativitet även på mina naglar! Vad tycker ni?
Fy fan jag e så trött men kan inte sova... huvudvärken vägrar ge med sig är glad att jag inte legat strandad på toan iaf även om de inte varit långt ifrån.
Nu har jag äntligen lyckats få igång ps c5 på mini pcn.. funkar väl sådär datorn e inte riktigt byggd för att klara av ett så avancerat program men med lite tålamod så går allt tillslut =)
Klockan e alldeles för mycke! Puss på er ska försöka få lite sömn..

Kommentarer
Postat av: tille - fotoblogg

grymt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback