Doft av nytatuerat!

Kom prec hem från House of Pain i jakan har äntligen fyllt i senaste 2 gaddarna o nu luktar de sådär gott nytatuerat. Galet sugen man blev på mer nu då :P

Men de ger sig får nog snart ett mail från Rasmus om ny tid till forsättning på tha stars =) kommer bli klockers!!

Idag e de plusgrader och de droppar från taken älskar ljudet av vår som kommer smygande!! Ja sammanfattningsvis en bra dag!

Forsatte måla på min tavla igår och nu e den snart klar hoppas jag ska hinna klart innan nästa helg, då de förhoppningsvis kommer lite folk hit och festar =) Skulle behöva hitta nånstans o ha min älskade kisse bara, ingen som känner sig manad att ha min bäbis hos sig några dagar??

Nu blire snart o dra över till Oskar o softa blir en lugn helg o laddar inför nästa.


Fick ett sms från F idag.. kändes som solen sken ner på mig.. miss you puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback