I say jump, you say how high?

Va några dagar sen sist men har inte haft orken riktigt att sitta vid datorn. Kände mig sugen på äventyr men inget händer, ta mig härifrån!!! Blev tillslut en relaxkryssning med Oskar i lördags, skönt som fan o komma bort ett tag bara ta de lugnt, bubbelpool o god mat =) Vägen dit va väl dock inte lika spännande haha. oskar hade kul iaf jag hade... panik! Lördagen väckte han mig o ville ha med mig på kryssningen o började packa väskan, ovanligt lite stress för att vara jag måste jag ju säga... borde aldrig tänkt den tanken.
Dags att åka på kryss, vad händer? Jo 10 min innan jag ska träffa Oskar ska jag klä på mig ytterkläder o låsa dörren, varpå jag inte hittar mina hemnycklar.. suck. Gick berzerk i hela lägenheten. Efter ca 20 min ringer han o undrar vart jag är, haha, Tina stressar runt i panik och vänder uppochner på lägenheten.
Ringer mamma i paniken "kom hit lås min dörr, hittar inte mina nycklar, jag hämtar nycklarna imorrn". Jag drog och pappa åker och låser min dörr. halvägs in till stan med t-banan inser jag att jag glömt mitt legg... SUCK!
De va bara hoppa av t-banan och ringa pappa o eb han åka tillbaka hämta mitt legg o komma o lämna de till mig halvägs i till stan... ja inte blev han glad inte. Hahaha jag börjar böla o Oskar håller på o dö av skratt, usch o fy. Vi kom iaf med båsten tillslut. Lyckades dessutom hitta nycklarna typ ett dygn efter kryssen.

Söndags blev bio med Magnus, o resten av veckan har varit lugn. I tisdags hittade jag på massa dumheter. Fick ett ryck och ja haha vad jag gjorde för dumt de håller jag hemligt ett tag till ni som står mej nära vet ju redan haha, ja ni vet de e ju bara jag.

Nu ska de jobbas puss på er!







Kommentarer
Postat av: Louice Lulu

hahahhhaa bara för du har tjatat på mig attt jag ska ta dina extranycklar!!! hahahahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback