Let's make our escape

Efter ett litet uppehåll på typ 1 ½ vecka har lusten att skriva ett inlägg krypit tillbaka. Förra veckan va galet stressig el så va de bara jag som stressade upp mig själv (?)

Va hos företagshälsovården el va de nu heter förra veckan och fick göra en sån där hälsokoll, va inge vidare e så himla less på doktorer och sprutor så jag vill spy på de hela. Fick mej en rejäl utskällning av en vilt rämmande dam som försöker s'ga till mig hur jag borde leva mitt liv efter att träffat henne i 5 min lagom kul. Visa sig oxå att jag tydligen har järnbrist, tydligen skitdåliga blodvärden så de kan ju kanske förklara min extrema trötthet som konstant varit sista tiden. Helt galet trött hela tiden så nu blire järntabletter och hoppas på resultat.



I fredags kom älskade Robin och hälsade på mig i snökaoset =) blev inte mycke gjort har iaf nu äntligen formaterat min dator, tack Robin som lånade ut som externa hårddisk och tack Oskar som ställde upp och hjälpte då jag som vanligt klantar till nåt tekniskt. Aldrig känt mej så efter i utvecklingen som vid installation av windows 7 haha o de ska tydligen vara lätt. Jag e väl helt enkelt för gammal nu då *ångest*

Suttit och pillat en hel del med Cathas hemdida senaste tiden oxå.. och ikväll blev den äntligen publicerad inte helt 100% färdig men tillräckligt för att publiceras iaf!! Vad tycker ni??
www.exoticnails.se 
Ge mig feedback länge sen jag gjorde en hemsida sist. Nästa projekt e väl min egen sida :P



Fan underbart väder idag sol och  bara några få minusgrader så de blev på med solglasögonen då de va dags att åka hem från jobbet, helt galet fantastiskt. Börjar gå mot ljusare tider och posetivare tankar äntligen. Börjar få lite att se fram emot oxå! I helgen blire lite firande med släkten och nästa helg blire lite fest hemma hos mig med vänner ska bli kul, kommer du??

Så 1 vecka till 25år så e man gamling då bara plocka fram käppen me en gång. Nu börjar släkten ringa o fråga vad man önskar sig oxå... åhe vetifan va jag vill ha, några miljoner på kontot och en jorden runt resa vore ju inte fel ;)

Jag önskar mig dig! Och du vet prec vem du är! Fina jag saknar dig så himla mycke =/

Tänkte att jag skulle lägga upp ett videoklipp jag o Ribin satt o garva till då jag ska demonstrera min nya fina stång men haha ja de blev ju en komedi får se om jag lyckas få upp den här på bloggen, måste nog ha hjälp eftersom jag uppenbarligen inte kan sånt här.

Nu e de sängdax!!







Kommentarer
Postat av: Magnus

Få upp klippet!:)



Hoppas järnet hjälper.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback