I've been alone all along!


I'm f*cking special, your just 2 blind 2 see it!


Tankarna strömmar ständigt runt, tänker alldeles för mycke för mitt eget bästa. Föröker tänka klart.. öppnar ögonen kollar mej omkring, känns som jag bara sårar alla runtomkring, jag vill inte... finns en slutsats av mitt tänkande iaf...

...what you cant have you cant resist...

...ja prec så är de allt funkar! Undrar hur många fina människor jag vänder ryggen hela tiden runtomkring för att jag inte vill se vad jag har prec framför näsan... tittar man tillbaka e de ju helt galet vad mycke jag kanske kunde gjort anorlunda, hur skulle allt varit då? Jag har även kommit fram till att jag ska kontakta M-L igen då allt lugnat ner sig lite i min personliga finanskris som just nu pågår efter jobb-byte och alla sjukhusbesök och dyra mediciner o bla bla bla.







 


Kommentarer
Postat av: Magnus

You´re special, sweetie. I know you are!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback