Läsare bekänner färg!

Haha spännande att få veta vilka läsare man har blir lika förvånad varje gång nån bekänner färg och säger att de följer min blogg =)

Denna gången - Tina.. om du läser detta så maila en rad!

Fredag blev lugnt, blev middag och film hos Oscar, "in to the wild" som jag fick låna av fina Laura. Riktigt bra film men kände mej helt galet ensam då jag gick hem på kvällen usch o fy! Men riktigt bra film iaf.

Lördags va de upp alldeles för tidigt och jobba i S-tälje, för att sen dra till mamma och pappa och fira farmor som fyller 90!! Shit kan inte fatta att hon är så gammal helt galet.

Idag upp tidigt igen för att åka på plåtning i Bromma för Cathas naglar (och liite för mitt smink) och tack snälla Fredrik som ställde upp som fotograf. Blev totalt 4 modeller (varav jag en), Lulu och Cathas 2 systrar. Ja Kristian va me på ett hörn oxå, detta kommer bli toppen, bilderna e tänt till hennes kommande hemsida för naglarna.

Efter en heldag i studion blev de slappa på soffan hemma med Lulu... ni får en liten sneakpeak på bilderna me!


 

Vad tycks?? Kommentera gärna!!








Kommentarer
Postat av: Julle

Slöddertälje... fan, hade man bott kvar hade du kunnat kika förbi ;) kramas

2010-01-31 @ 22:57:22
Postat av: Tina (Taajn)

Me?



Jag läser iaf lite då och då, snygga bilder!

2010-01-31 @ 22:58:19
Postat av: Sophie

I like it a looot! :)

2010-01-31 @ 22:59:10
Postat av: Magnus

Jättefina bilder! Du är så finast, Tina!

Postat av: sam

B E A utiful!!

2010-02-01 @ 07:40:45
URL: http://lillasam
Postat av: Inchi

Alltså tösen jag måste ju då säga att de där bilderna var ju inge bra för nagel reklam ju....

DU STJÄL JU HELA SHOWEN.

Inte lägger man märket till naglarna inte, utan dig å din skönhet.

2010-02-02 @ 14:32:43
URL: http://inchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback