Meet me halfway!

Nu äntligen har jag fått en remiss till Huddinge Sjukhus att ta bort njurstenen med nån Tryckvågsbehandling, lyckades få en akuttid på fredag så nu slipper jag förhoppningsvis snart allt de här samt alla jävla verktabletter och pensilin jag knarkar just nu. Så skönt men nu fick jag även nåt att oroa mig över.. igen, som att jag inte har tillräckligt redan. Ja ja nbu ska jag bli bra o kunna leva normalt igen =)

Mötte upp Linda och va på Stockholms Bhuddistcenter på nån intro till meditation idag, mycket intressant måste jag medge.. efter de blev de hem. Skönt iaf att va ledig o få lite sovmorgon idag, längtar inte till att åka till jobbet imoprrn o släppa bomben imorgon att jag måste va sjukskriven yttligare 2 dagar =/ börjar bli jävligt pinsamt samt att jag kommer bli ruinerad på all sjukskrivning blääääää..

Fredrik va förbi med lite bilder idag me *wiiie* som jag har väntat!! Nu måste jag hoppa i säng om jag ska orka upp imorgon!


Foto Fredrik Nordqvist

Anyone who, can touch you, can hurt you, or heal you
Anyone who, can reach you, can love you, or leave you







 


Kommentarer
Postat av: sam

Det kommer gå fiiiiint ska du se! Snart blir du hel och frisk igen!! :D

Postat av: Kat

De kommer gå jätte bra!! Bra Bild!!

2010-01-15 @ 01:40:24
URL: http://blackkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback