No is a dirty word

Äntligen fredag synd bara att jag jobbar imorgon hade gärna haft en sovmorgon men men man får inte alltid de tyvärr, känns bra ändå just nu förutom att jag ska komma i säng ikväll så att säga haha.

Kul att se att besöken av min blogg ökat extremt mycke sista tiden, undrar bara vilka all hemliga är eftersom att de  inte många som skriver en rad o bekänner färg ;)

Lite smått stressad ska iväg till Oskar snart, men först en varm dusch *myyys* synd att man inte hinner med ett bad, får ta de imorrn om jag hinner de.

Imorgon kommer Lulu ♥ wiiie







Kommentarer
Postat av: Magnus

Du är poppis, Tina. Det vet du väl;)



Ha en bra kväll!

Postat av: Emil

Skönt att höra att allt känns bra :)

2010-01-29 @ 18:58:28
Postat av: Louice Lulu

imooooorgon tösa'miiiiii

2010-01-29 @ 21:09:08
URL: http://lulu.blogg.se/
Postat av: Kat

Värsta kändisen snart!!!

2010-01-29 @ 21:58:46
URL: http://blackkat.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag är en hemligläsare (men inte nu längre)

2010-01-31 @ 19:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback