Running up that hill

Känns som livet i största allmännhet e ganska emot mitt välmående just nu, jag e frisk jag har lyckats hitta mej ett jobb efter att ha blivit av med jobbet.. alltid något att va glad över. Resten går ju som de går... ingen bra början men nu kan de väl bara gå bättre??

Boken David tipsade om e helt fantastisk, önskar att jag hade mer tid att läsa än på luncherna som jag spenderar i min ensamhet.. bläähh..

Igår va jag ledig eftersom jag jobbar på lördag. Började med ett besök hos optikern.. som avnligt massa strul med mitt speciella synfel =/ finns inte linser som tillverkas för sånna som mej för vi se så få *Sucka* så jag får leva med något felinställda linser ett tag till men ska tydligen ha 90% syn så ska väl inte klaga ändå kunde ju varit värre och jag vägrar gå tillbaka till glasögon igen.

Efter de var jag på möte med Mats på Svarta Lådan... mycket inspirerande får se vad de blir med de men hoppas på förändring :P

Mötte efter de upp Millan och Sverker i studion alldeles vid mig och fotade lite på eftermiddagen o kvällen, hade jävligt kul ser dock ut som en valross blä men de ska bli ändring på de tyvärr har jag inte haft tid att ta mej till gymmet och kommer nog inte ha tid me de på resten av veckan heller så nästa vecka blire extra tuffa pass för att ta igen de jag missar nu.

Funderar på vad jag ska ge kära farmor i present hon flyyer ju 90 och ska firas på lördag.. kan inte fatta att hon e så gammal tiden går alldeles för fort.. kära lilla farmor ♥

Idag jobb som vanligt och efter de mötte upp Patrik och va på bio, han lura me mej på nån vampyrrulle.. nästintill splatter, alltså.. NEJ! De här vet jag inte varför jag gick me på att se!


Ja här e en bild iaf.. vad tycks?? Sverker som fotat =) Nu blire iväg till sängen...








Kommentarer
Postat av: Magnus

Alltid finast, Tina!



Och du, det kommer bli bättre. Det vet jag:)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback