Stötvågsbehandling

Kändes sådär alltså o komma till jobbet och behöva säga att jag måste va borta fredag och troligtvis lördag pga att jag ska "spränga" min njursten med en stötvågsbehandling. Men men inte mycket jag kan påverka måste ju bli av med de någon gång. Dom tog de ganska bra ändå tror/hoppas jag. Fan va pinsamt de känns har varit borta mer från jobbet än vad jag varit där de SUGER! Särskillt eftersom jag prec har börjat där *sucka*

Hjälpte brorsan hämta sin bil som varit på verkstan i torsdags kväll efter jobbet, fick då även för mig att jag ska fylla på spolarvätskan i bilen och ska försöka pilla bort plastlocket som sitter över behållaren.. såklart är den fastfrusen, varpå jag blir irriterad och tar i lite extra mycke... *floppp* där flög den åt helvete rakt ner emellan alla pinaler som finns under mororhuven.. och försvinner. Försökt me allt för att få fram den men de e omöjligt så nu har jag inge lock och är en aning irriterad, tur att man har en pappa som nu har beställt ett nytt åt mig men ändå *åååååhhhheee*


Fredag morgon bar de av till Huddinge Sjukhus igen för röntken och efter de en stötvågsbehandling. Scary shit de där.. gjorde satans ont men nu är iaf stenen sprängd och nu kan de bara bli bättre änligen, ser fram emot att bli mig själv o kanske tom få minnas hur de e o va frisk. Dock har jag nu ont efter sprängningen o de lär jag väl ha några dagar till men nu ser jag iaf slutet på den här mardrömsresan som började i mitten av november. Ser flasigare ut än va de e kan jag ju säga *smärta*

 

Nu dags att hoppa på Robin som aldrig vaknar, han kom hit igår o nu e de fan färdigsovet för idag!!









Kommentarer
Postat av: Magnus

Nu kommer du må bättre och bättre ska du se!:) Skönt att få ett slut på det hela, eller hur?



Kram

Postat av: Anonym

Shit! Jag ska in på min stötvågsbehandling imorgon! Kan du berätta mer om hur det gick till??



Krya på dig!

Kram,

Isabell.

2011-01-19 @ 11:42:24
URL: http://starlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback