They will not control us, we will be victorious

Okej att ni e nötter.. okej att ni beter er som svin mot mej men vafan jag blir så jävla pissed off!! När mina vänner far illa för erat själviska beteende då blir jag fan förbannad o jag kan inte göra nåt alls!! Fan för er förbannade jävla svinhögar!

Finns de bra killar eller?? Hoppet börjar ge me sej alltså, när jag snacka me ♥ idag så blir jag ledsen inombords, gör ont i hela mig då jag läser de du skriver. Älskar dej av hela mitt hjärta och du förtjänar så himla mycke mer än så. Du e ackrast i världen såväl inombords och utvändigt och låt inget pucko få dej tro annat! Önskar jag kunde dumpa han åt dej, åka dit o hämta hem dej till mej kan jag ta hand om dej ist. ♥

*skakar av mej ilskan*

Sucka..

Va på afrikansk dans med Linda lutt igår, helvete vilken träningsvärk jag hade efter söndagens träningspass, lyckades ta mej igenom hela passet iaf. Idag däremot fy helvetes jävlar kan knappt röra mej, träningsvärk fan överallt kan knappt gå ens haha.. fantastiskt!

Träffade äntligen söta Laura igår efter ett långt uppehåll, satt hemma hos henne och snackade om livet ♥ alltid lika inspirerande diskutioner i hennes sällskap.



Idag åkte löshåret i igen.. imorgon blire att möta upp Millan och sverker *hihi* spännande ni får väl se resultatet av mötet me dom kanske redan imorgon kväll om ni har tur ;) Är ledig imorgon eftersom jag jobbar lördag så ska till optikern på morgonen och skaffa mej nya linser sen ska jag på lunchmöte med Svarta Lådan *spännande* och se vad dom har att erbjuda mej och framför allt vad de kan kosta.

nä nu pallar jag inte skriva mer!









Kommentarer
Postat av: Magnus

Du, klart det finns bra killar! Vissa har bara oturen att dra till sig de dåliga. Ge inte upp! Finns här för dig!



Kram

Postat av: Kat

Ska bli kul att träffa dig igen!!!



Hm...bra killar? Återkommer med svaret när jag är säker så PASS så länge ;)

2010-01-27 @ 00:33:09
URL: http://blackkat.blogg.se/
Postat av: Niklas

snygging!!

göteborgska hälsningar ;)

2010-02-09 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback