Uprising

*Me like*




Igår va en sån där riktigt död slappardag jag o Robin skulle dra o se avatar 3D som vi bestämt sen en tid tillbaka... men troligtvis alldeles för inställda på att se den så vi inte ens kolla så de fanns biljetter. Helt galet! Fullbokat i varenda jävla fucking biosalong i hela sthlm både igår och idag *sucka* de va fan en månad sen filmen kom hur fan kan de fortfarande va slutsålt till varje föreställning?? fanns typ 2-5 platser spridda i salongen lediga *crazy*

Sluta med att vi såg The imaginarium of doktor Parnassus, Robin verkade älska den.. jag vettifan va jag tyckte kände bara att de va way to flummigt för att jag skulle hänga me i svängarna, visst lite cool film o bra skådisar men nä inget jag kankse skulle vilja se igen.



Robin sover.. som vanligt medans Melle som borde va jävligt trött efter resan redan är på väg hem till lilla hultsfred. Vaknade vid 9 imorse då han försökte smita ifrån mej den jäveln, lyckades haffa en kram innnan han satte sig i taxin till stan. Alltid lika kul o träffa han dessutom e de snart dags att boka resa till amsterdam och trance energy, extra sugen nu då jag missar nästa MB kryssning eftersom min ekonomi inte tillåter mig att åka på den.

Men men extra mycke att se fram emot TE ist.


Melle & jag


Jag & Robin


Nu ska jag hoppa in i duschen sen bär de av till Oskar en sväng =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback