When you hit me, hit me hard!

Idag e då inte alls min dag, vaknade galet seg hemma hos Oskar alldeles för tidigt och ville slå honom för att han fick sova vidare o jag va tvungen att gå upp. Första dagen på VEHO i smista. Tog inte lång tid innan min kollega va tvungen att dra till akuten med en familjemeddlem så jag bev lämnad ensam nästan hela dagen i helt ny miljö och inte alls kolla på läget, lagom förvirrande och lagom stressad.. usch o fy ingen vidare första dag men nu kan de nog bara bli bättre =)

Haft så frukansvärt ont i magen, vill slå någon samtidigt som jag blivit tilldelad en riktig PMS dag.. KUL! Nej inte direkt gör ju mitt tålamod ännu sämre än va de redan är *gaaaaahhhh* Fick nå psykbryt på lunchen och började böla helt oprovicerat, har väl mina aningar vad de handlar om.. nu när mitt liv vänder sig mot mig.

Vill ha kontroll på läget men hur jag än gör så lyckas jag inge vidare, gär mej i slutändan bara ännu mer frustrerad och arg på mig själv att jag ska lägga energi på onödiga saker. Hade ett givande samtal med David idag, dock fick de mig i tårar men jag vet ju att han har rätt i de han säger.. inte alltid sanningen är lätt att höra.

"När en kille verkligen vill ha dig... låter han dig inte hålla på att gissa, för han vill vara säker på att du inte blir frustrerad och drar"

"Måla upp ett scenario som ni aldrig kommer att möta då killen verkligen är intresserad: Ni kommer aldrig att få se er själva stirrande maniskt på telefonen för att få den att ringa. Ni kommer aldrig att få se er själva förstöra en kväll med bästa vännerna för att ni ringer hem till telefonsvararen var femte sekund. Ni kommer aldrig att behöva hata er själva för att ni ringt honom när ni vet att ni inte borde. Vad ni kommer att få se är hur ni behandlas så väl att telefonen blir överflödig, eftersom att ni har fullt upp att bli beundrade."

Ur boken "Dumpa honom - han vill faktist inte ha dig"

Jag blir så less på tillvaron ska stänga in mej hemma o kasta telefonne åt helvete blir som ni redan vet knäpp av att stirra mej blind på den, den lär ändå inte pipa med nåt posetivt.. får ju inte ens svar.. Fan va förnannad jag blir *tårar* fuck it! Likförbannat saknar jag honom!

Vill han träffa mig - då träffar han mig och kommer inte me lama ursäkter
Vill han ha mig - då visar han mig de och inte motsatsen
Saknar han mig - då säger han de

Inget undantag för killar antar jag saknar jag någon då säger jag de.. punkt ge mej lite ärlighet och öppenhet i världen tack!! Bitter ikväll haha ja jag har mina anledningar e less på o slösa min energi!!

Nu ska jag sova!








Kommentarer
Postat av: David

BRA där! :D



bara rulla ditt det här inlägget när du känner dig i tvivel igen :)



ha en bra dag idag!

2010-01-19 @ 07:07:35
Postat av: sam

När killar vill ha en. Då säger dom det! Gör dom inte det, pass på honom. Vet, lättare sagt än gjort. Men försök att gå vidare och finn kärlek någon annanstans.

Kramar!!

Postat av: Louice Lulu

Men sötaste älsklingen!



PUSS

2010-01-19 @ 14:37:25
URL: http://lulu.blogg.se/
Postat av: Patric

krama

2010-01-19 @ 14:40:49
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Kat

Stora Kramen!!

2010-01-21 @ 23:06:39
URL: http://blackkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback