You better learn to crawl, Before I walk away

Haft en jävligt lonley helg faktist, på gott och ont. Fredags blev en helkväll framför datorn pillade iordning ett hemsideförslag till Catha. Lördagen blev en sväng till nynäs för att fixa naglarna som ska plåtas nästa helg *spännande* kvällen var jag mest förbannad o ville inte veta av någon.. stängde in mej hemma i min ensamhet med musik på högsta volym.

Idag har jag ägnat 1 ½h på gymmet för att skaka av mej all agg som ligger vilandes inom mig. Vill nog påstå att de varit en lyckad dag även denna i min ensamhet. Äntligen ått sova ut ordentligt och sen haft ett skönt pass på gymmet imorgon blire afrikansk dans med Lutten ♥

Nu e de snart läggdags upp tidigt imorrn bläää.. hatar tidiga mornar jag e sämst på o komma upp.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback