Come on dance





Varför tar alltid allt bra och underbart slut så fort?? Vill bara att ett år ska gå lite fort så att jag kan stå inne på riche och dansa till luminositys fina lineup igen! Fantastiskt!! Idag blev en heldag i zandvoort på stranden i solen så nu har jag världens solfrossa. Fy fan va najs de här stället e, love it!! Ikväll ere fotbolls vm då holland spelar de kommer bli fest här ikväll. Dom laddar redan för fullt här nere på torget =) Jag som hatar fotboll men stämningen e fan på topp, får väl hejja lite så blire hur najs fest som heslt här ikväll. Dock helt död just nu.
Imorgon är de dags att åka hem igen. Allt de roliga är över för den här gången. Men jag åker snart tillbaka till detta underbara land igen!!








Kommentarer
Postat av: Martina

En canon 350D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback