Dream as you would live forever...

Sista dagen på jobbet innan "semestern" ledig imorgon och drar jag till Holland och Luminosity! Som jag har väntat och nu äntligen far vi!! Kommer hem på onsdag igen så blir nog inte mycke uppdateringar under närmaste dagarna. Ska iaf försöka få ihop någon rad imorgon innan jag åker men kommer bli rättså stressigt imorrn så får se.

Nu har jag testat presenten jag fick av Oskar igår. Sötaste han e då! Fick en kylplatta som man lägger under bärbara datorn så den inte ska bli så varm. Funkar klockrent! Prec vad jag behövde. Tack världens bästa Oskar ♥

Nu blire sängen. Upp tidigt imorrn och åka o lämna kisse hos mormor som ska va kattvakt sen packa som jag som vanligt inte ens börjat med. Tur så har man ju iaf tvättat för ovanlighetens skull! Hehe blir nog bra de här!





...live as you would die today!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback