Hälsning från holland

Passar på att norpa Melles dator då mitt trådlösa inte vill samarbeta med hotellets lina just nu. Tänkte bara skriva några rader och slänga upp en av dom första bilderna från luminosity som nu tyvärr är över för i år.. nästa år kör vi igen!!! Haft en kanonhelg och idag va vi inne i amsterdam för "lite" shopping och sluta med att jag nu är 2000kr fattigare än innan men men de e jag väl värd ;)


Jag och bästa Jennah ♥

Imorgon blire en tripp till stranden i zandvoort. Så nu blire sängen så jag orkar upp ur sängen imorrn..








Kommentarer
Postat av: Emil

Superfin bild!

2010-07-06 @ 00:57:52
Postat av: Jenna

Aw! Tack för i helgen, fan vad grymt det var!<3 Ha en kanondag på stranden!

2010-07-06 @ 08:51:14
Postat av: Jenny

Åh vilken fin bild på dig gumman!! =)

supersnygg =)!!

Kommer du i helgen? massa kramar Jenny

2010-07-07 @ 16:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback