Harleem - Holland!!

Nu har vi (jag och Melle) kommit fram till Harleem efter en smidig resa som böjade vid 14-tiden idag. Va o lämna kisse hos mormor sen hem o panikpacka väckan 2h innan jag skulle dra.. som vanligt är jag tidsoptimist. Tror typ att väskan packar sig självt.
Mötte upp Melle på t-centralen vid 14 och tog flygbussen till arlanda, sen flyget till Amsterdam. Väl framme i Harleem fick vi för oss att man kan gå till Zandvoort.. slutade i en förvirrande promenad i en stopr cirkel kring hela harleem. tog (bara) 2 ½h och nu e vi tillbaka på hotellet lagom döda. Nu regnar de och åskar =/ ser inte ut som att de ska va vidare väder imorrn heller o de suger ju!!! FAN! Men men blir nog bra ändå.
Sjukt kvavt inne på rummet och ingen ac. ja ja vi bor ju billigt iaf!

Nu blire väl snart sängen så jag orkar festa resten av helgen med start imorrn!! Puss på er där hemma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback