Hope it hits you hard, if it hits at all...!

Har varit så jävla varmt sista tiden så att sitta vid datorn har lixom inte varit högsta prio därav har bloggen fått stå ouppdaterad ett tag. Hade hänkt lägga upp massa bilder men de e så drygt att ladda upp bilder på den här bilden så lättare att göra ett kollage me allt i ps.



Hade iaf grymmaste resan me Melle till Holland, shopping, sol, bad och massa fest.. LUMINOSITY = Kärlek ♥ Nästa år är givet! Vill du me?



Va har jag me hunnit me då? Va ute på mina föräldrars landställe med Oskar, solade, badade, åkte båt och glassade i hängmattan som e min favorit. Älskard den!! Robin har även varit i Sverige så passade på att åka till norrköping för att få en dag med sol och bad me han och nåhgra vänner till honom. Fan va jag saknat honom. Känns så skönt att få se bästa älskade Robin igen. Hoppas jag ska ha råd att åka till irland v 32 då jag har semester igen och hälsa på han.



Imorgon ska jag till doktorn jag mår så jävla dåligt över de här tack underbara Oskar som ställer upp och följer me mej ♥ Usch kommer inte kunna sova inatt hoppas jag bara överdriver allt. E säkert värsta mesgrejen men jag skrämmer upp mig själv som vanligt... hoppas jag.


Galet bra låt *love* ♥









Kommentarer
Postat av: Kinga svarar:

tack så jättemycket!! jag roclar dem fett hemma :D

Postat av: Nea

ser ut som ni haft det grymt bra! =D

2010-07-19 @ 00:31:11
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback