I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like
And right now it's a steel knife in my windpipe
I can't breathe but I still fight while I can fight
As long as the wrong feels right it's like I'm in flight



Försov mig imorse så blev panikkörning på tom tank till jobbet, glömde plånboken hemma *typiskt* som ture  lyckades jag få me mej visakortet och legget. Men tankkortet ligger hemma *sucka*

Allt med Oskar e bara upp och ner just nu och de gör ont i hela kroppen. Några sms imorse och jag känner en klump i magen, jag orkiar lixom inte mer. Tårarna är på gränsen till att börja rinna och jag vill bara va glad men jag känner 8ingen glädje. Vill bara få allt tillbaka som de va o de kommer aldrig ske.

Går över till andra sidan o mötte upp A, större idiot får man leta efter, förut fick han mig glad nu blir jag bara irriterad när jag ser han. De fina som jag en gång såg börjar sakta försvinna med hans dryga attityd. Vade  prob med att va trevlig lixom? Antar att han börjat fatta att mitt intresse svalnat rejält. Va e de för jävla idiot som inte ens kan släpa benen 150m?? Faan va irriterande! Blää så nu ska jag skaka av mig den här olustiga känslan.

Funderade på o fråga Oskar om han ska me ikväll men hade hoppats han skulle säga nåt eftersom han sa att v i skulle ses... fuck it jag orkar inte t'änka på de jag blir bara irriterad! Ska i vilket fall som förbi rålis ikväll lyssna bra musik och träffa vänner! Maria du måste komma!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback