I come into being hopeful again

Tack alla som va me ikväll! Haft en supertrevlig kväll, kändes skönt o få träffa lite vettiga människor efter idioternas dag på jobbet. Va i rålis lyssna bra musik hängde med vänner. Spec kul att Oskar följde med!! ♥ Hoppas han följer me fler gånger framöver.

Testade sumobrottningen mot julle men jag förlorade stenhårt... kunde typ inte röra mej o jag skratta så jag grät haha. Kommer lite bilder sen som Ptrik förhoppningsvis laddar upp =)

Kom prec hem igen *happy* är lite smått nervös för morgondagen då jag får provresultaten efter cellprovtagningen av knölen på halsen. Så imorgon bär de av till doktorn. Håll tummrna för att de inte ska va nåt farligt.

Va på clas ohlson igen och köpte en pelarfläkt idag får se hur länge den håller. Förra fläkten höll ett dygn haha tack och lov sparade jag kvittot och fick pengarna tillbaka.

Nu e de nattidax, ser fram emot imorgon kväll då de blir ut och käka på fridays med Patrik, Linda och co.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback