I have a long road ahead of me...

Fredagen började men ett rejält bråk med en kollega på jobbet som gjorde att jag gick runt och va bitter hela förmiddagen. Tur nog är man inte långsint av sig så de gick över relativt fort iaf. Blev på mycke bättre humör efter att jag äntligen fick köpa min kamera rån en snubbe på blocket som kikade förbi mitt jobb och lämnade den. *happy* En canon eos 350d blev de iaf. Mycket nöjd. Första bilden blev en osminkad söndergråten Tinis.
De är läskigt vilken vändning livet kan få på en hundradels sekund. Så mycket som jag gråtit fre-lör är mer än jag gråtit i hela mitt liv... nu är jag bra rädd. Känslorna åker runt som i berg och dalbana just nu. Tack all nära och kära för erat stöd de betyder mer än massor jag älskar er!
Tack D som fick mig att släppa tankarna på allt jobbigt ett tag. Hade iaf en jättetrevlig kväll igår och Linda som drog me mej ut och gick i affärer.
Puss på er alla ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Sänder en varm fluffig kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback