Take me with you...

Att jag just nu e sämst på bloggandet e ju ingen nyhet men uppdaterar så gott jag kan iaf. Hade en galen helg. Är fortfarande sliten. Fredags bar de av till nynäs för att hänga me Christian och Catha, passade på att fixa naglarna hos henne innan bäbis kommer. Lekte lite extra den här gången o de blev ju faktiskt lite spännande resultat el va tycker ni??


Kom hem supersent från nynäs så blev inte så mycke sömn me tanke på att jag skulle upp astidigt och jobba i södertälje kl 7.30. Dock va de ganska lugnt på jobbet så va ingen fara. Efter de drog jag hem o hängde med beloved Lojsan (sambon) sen bar de av till Fabriken för fest hela natten lång! Efter de bar de av till Summer in love. kom väl hem runt 7 på morgonen. Galet trött!!!


Söndagen började sen redan vid 12 då vi släpade oss ut till Brommaplan och mötte upp maria för att sen dra ett gäng och bada vid kärsön. Blev riktigt mysig dag med sol och bad me nära och kära. Kvällen blev de en tur till Thaiboat med Maria och AC.
Måndag va INTE rolig. Jag va helt förstörd, träffa A på kvällen men mitt sällskap va nog inte vidare roande. Så sjukt sliten.
Idag va jag o lämna tillbaka fläcktfan som gick sönder efter en dag. Jag som va så stolt då jag köpte den FAN FAN FAN!! Haha typiskt min otur!









Kommentarer
Postat av: marlene

super fina naglar:-) *avis*tack för senast med Miranda, du får komma hit oftare:-) Julia och Miranda saknar dig:-) Kanske vill följa med oss på någe museeum eller något annat skoj snart?

kram kram

2010-07-22 @ 14:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback