Upside down

Just nu är allt verkligen en hel röra. Livet e som en berg och dalbana. Ena sekunden på topp nästa är de i botten. Tack för allt stöd även om jag just nu beter mej som ett cp. Stå ut med mig jag behöver er!!
Efter beskedet har jag försökt jobba på som vanligt men jag bara gråter hela tiden på jobbet och hjärnan e inte alls me. Kan typ börja leta efter mobilen samtidigt som jag pratar i den. För varje topp med lycka så är varje dal djupare och jobbigare. Tror verkligheten börjar komma ikapp nu. Har nog inte helt ått in att de faktiskt händer de e inte verkligt än.
Bestämde mig att stanna hemma från jobbet och vila ut, om inte annat huvudet. Har så mycke som far runt.
Var med Oskar i Kista efter jobbet och med hem fick 2 klockor från clas ohlsson följa me =) Fiiina *wiie* ge mej mer färg i livet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback