Beachparty/Birthdaybash

Galet trött imorse då jag vakna, fan va segstartad mer än vanligt.. Inge kul då man ska örsöka va alert på jobbet. Efter jobbet drog jag hem svidade om och sen åkte o käka me Lullat. Sen drog vi till en strand bakom campus vid universitetet för att gå på födelsedagskalas Tatti och Mike One fyllr år. Mysigt massa bra musik massa vänner och härlig stämning. Vart inte så länge men tillräckligt för att de skulle göra mig glad =)


Passade på att prova den grönaktiga skuggan som jag fick test på av anna (
http://minpassion.bloggagratis.se) som har tillverkat själv. Älskar den! Fantastisk därg matachar perfekt till mina naglar och min kära adidaströja ♥ Vad tycker ni?

Hittade en bild som Bobby tog på mig och Lullat på MB B&W Cruise för nån vecka sen. Måste baralägga upp den! Jag gillar den skarpt!


Nu sängen!! Sweet dreams och tack alla för en fantastisk kväll ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback