Colorful!

Dax för lite förändring av bloggen, behöver mer färg. Den har känts ganska dyster så nu behövde jag lite mer färg i tillvaron så passade på att göra om lite. Vad tycks??

Hade tänkt skriva om min kaos-dag i fredags men de blev aldrig av. Vet iaf en sak o de att Yonas ska få stryk på jobbet imorrn för att han bad ju sååååå snällt att jag skulle åka och besiktiga en jeep åt han för han han inte med de. Snäll som man är och eftersom att vi hade ganska lugnt så ställde jag så snällt upp... NEVAH AGAIN!
Kom ut till bilen somär en kunds bil som är inlämnad på Veho. Riktigt sunkig jeep fy fan hur kan folk åka runt så, så jävla äcklig ville knappt sätta mig i skräpet. Puttrade över till bilprovningen och kom fram, redan där började skiten krångla. Fick inte ur nyckelfan ur bilhelvetet, ok jag va lite dum man skulle tydliegn vrida på nå spec sätt för att få ur den men innan jag fattade de och satt o ryckte i nyckelhelvetet haha. Lyckades tillslut få ur den och gick in och "checkade in" bilen. Ut igen och satt o vänta ett bra tag sen kom mitt reg nr upp på displayen att jag ska åka till port 2! Ska starta bilen och inget händer *SUCK* Försöker flera gånger starta bilen men nada händer, börjar lacka och ringer till min kollega för hjälp. (Haha jag kan ju som de flesta vet bli ganska upprörd *host* dramaqueen *host* då sånt här händer mig) Han försöker lugna ner mej och säger att han kommer o hämtar mig om jag inte lyckas. Tillslut så startar skitbilen! Då har dom redan ropat upp mitt reg nr 2 ggn och de har försvunnit men testar ändå att åka ram till porten där jag fick en pik att jag satt och sov, försökte förklara mig men dom bara garva åt mej. Kör in bilen i besikningshallen där jag stänger av den. Fick leta runt i hela bilen efter varningstriangel och sen försöka hitta mitten bältet sova nergrävt under.. fy fan jag skämdes så jävla mycke.
Sen ska killen på besiktningen köra en sväng me bilen men nä då startar den inte igen så fick använda starthjälp för att överhuvudtaget få ut bilen därifrån, fy faaan va pinsamt dom typ garva som faan åt mej =/ Tillslut äntligen över, dags att åka tillbaka och tror ni bilen gick igenom?? NEJ! Allt va typ fel.. Yonas du e död för att jag fick skämmas arslet av mej!!


Kommer tillbaka till jobbet och ska ut och flytta på en bil i ösregnet så tar me mej veho paraplyet som jag fick av en av kundmottagarna. Paraplyet som skulle va så jääävla bra!! Finns en knapp där man trycker upp paraplyet på handtaget skitbra man kan även fälla ihop de igen på samma knapp. Men för att fälla upp de igen sen måste man trycka ihop skaftet. Jag fäller upp de hoppar in i bilen och fäller ihop de lägger de på golvet på passagerarsidan. När de e dags att hoppa ur ska jag trycka ihop de i bilen för att stoppa ur de ur dörren och fälla upp... problemet e att jag råkar komma åt knappen på vägen och lyckas fälla upp skitparaplyet inne i bilen och höll på o peta ur ögonen på mej själv fan va trångt de blev hahaha.
Och försöka komma loss ur situationen jag satt i en liten bil med ett paraply uppfällt och dessutom helt intrasslad hahaha va glad jag e att ingen såg mig! Vilket kaos höll på o dö av skratt åt mej själv! Sluta me att jag fick klättra ur bilen och stå i regnet och försöka fälla ihop de igen, kunde lika gärna skitit i paraplyet helt!
Skulle till högdalen på utomhusfest me jennah och monica igår men vädret va så växlande så jag bangade. Åkte ist hem till Magnus och bakade havrebollar =)

Kommentarer
Postat av: Swoiden

Negerboll heter de

2010-06-16 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback