Fix'n'trix

Igår kväll va tanken att jag skulle städa, kom inte så långt alls ärligt talat ser ut som en bomb slagit ner hemma. Men helgen blire att städa ur och rensa hoppas de regnar hela helgen så jag har en anledning att inte gå ut. På ons e tanken än så länge att Lulu flyttar in hos mig så ska rensa ur mitt andra rum så hon får sitt eget. Fan va kul de ska bli, kommer bli galet.

Igår kom oxå de efterlänktade brevet från Anna, nämligen hennes ögonskuggsprover som jag ska testa. Hon håller på att starta ett eget sminkmärke så ska bli superspännande o testa =)




Passade även på att måla om min fula pedistal så den blev lite mer pompad inte för att den e jättefin men den blev ju iaf finare, från vit och välanvänd till guldfärgad, är riktigt nöjd med resultatet faktist!




Nu back 2 work, dock ganska lugnt just nu... =)









Kommentarer
Postat av: Amara

Tack :)

Jag köpte den på loppis för 10 spänn, sa att den lukta spya så fick den ännu billigare haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback