I could really use a wish right now

Snart återställd till normal igen? Ja jag hoppas jag e piggare i huvvet imorrn iaf. Efter massa dagars festande e man inte den kaxigaste på planeten. Hade inte tackat nej till att hänga i soffan ist för att jobba idag. Zombie!!! Börjar från början nu.. Tog ledigt tors o fre för att åka på mondaybar b&w cruise. Louice kom påå torsdag morgon hem till mig, gjorde oss iordning och packa klart väskan för att sen dra in till stan och käka lunch snacka skit och shoppa innan kryssen, heldag helt enkelt mycket mysigt =)
Mötte sen upp Melle på centralen och drog till frihamnen. Väl på båten va de fullt ös medvetslös typ, fan va dom söp mej under bordet! Galet full båda dagarna men galet kul hade jag. Hela kryssen va galen *fantastiskt*
Kom av båten rund 10 på lördagen och då åkte jag o lulu hem till mig duschade och bytte om dumpa väskorna sen åkte vi in till vinterviken på dagsfest. Hur najs som helst att utomhusfesterna börjar nu igen. Va ju knappt människa men stannade ändå till typ 22 sen hem och totaldäcka. Söndagen blev de barnkalas för brorsans dotter som fyller 1år. Efter de vidare till thaiboat och mötte upp massa vänner satt där nån timme sen vidare och mötte upp Alex i kungsan på love sthlm. Missade ju allt för kom då dom stängde men hade trevligt iaf. Drog sen hem till han o däcka.
Idag va man ju inte mycke till människa på jobbet men börfjar väl sakta men säkert vakna ur min koma.





















Haft en helt fantastisk helg med fantastiska människor *massa kärlek till er*

Jag känner en enorm saknad nu näre jag ligger i sängen.. fan va jag saknar dej galet mycke *orka*








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback