I told myself I would do it no more!

Jävla fittår de här varit! Allt går emot mig. Va hos doktorn igår för att kolla upp en knöl på halsen som jag haft ett tag, känns ju sådär men har inte velat skrämma upp mig själv även om de finns lite oro inombords. Nu har jag iaf varit där så nu ska jag få remiss till odenplan för ultraljud sen blire provtagning på radiohemmet. Suck alltid nåt som e fel på mig.

träffade patrik igår drog ner till tempeludden och satt o snacka skit på berget vid vattnet, mysigt att sommarn börjar komma på riktigt. Sen hem och nu e resan till holland äntligen bokad! 2 juli drar vi!!! Då blire beachfestival för hela slanten, fy fan va jag längtar nu!! Ska dit och bara njuta av tillvaron på den plats som gör mig lycklig!

Igår tog jag steget nu har jag fått nog, e de såhär de ska fortsätta vara kan jag lika gärna låta de va! Orkar inte med energitjuvar! Tappa hjärtat i knät!

Now I'm back on the same road again...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback