I'd rather live it!

Borde ligga i sängen och sova men även fast jag e sjukt trött så kan jag inte sova =/ Sitter och lyssnar musik tänker en massa, njuter av stunden med mig själv. Imorgon ska jag ut på äventyr ska bli skitkul!!


Hade riktigt kämpigt på jobbet toprsdag och fredag då min kollega var ledig. Totaldäckade då jag kom hem igår efter jobb och nagelfix. Lyckades dessutom försova mig imorse opch såklart så lyckades lullat oxå försova sig. Riktig kaosmorgon. Vaknade kl 7 imorse skulle ha varit uppe vid halv 7 för att hinna me båten till åland. Väckte lullat som sov sött och vi sprang runt och stressa som bara vi kan haha. Jag va så jävla tappad så jag hitta inte bilnyckeln och de blev ännu mer panik. Lyckades tillsut ta oss till kapellskär på 40min och hann med båten men de va fan inte kul. Sjukt stressigt!
Väl över på åland packa bilen full och sen vare bara vänta på båten tillbaka... 5 ½h som vi skulle försöka fördriva. Hamnade i soffan och suttit och dumglott på bröllop heeeela dagen haha i brist på annat. Hade ju hoppats på sol så vi kunde ligga o glassa men såklart va de molnigt.
Hem och packa ur bilen så nu är alla saker här och de e typ kaos hemma. Men kommer bli kanon då vi får ordning på allt =)

Nu ska jag försöka sova så jag inte försover mig imorrn igen!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback