Jag skrattar idag...

Kom nyss hem från jobbet solen skiner och Lulu flyttar in hos mig idag el imorgon. På lördag går flyttlasset ska bli riktigt kul att få inneboende. Har ju velat ha de ett tag så känns toppen =) Nu blire att röja de sista innan hon kommer. Skulle egentligen fixat naglarna men hinner inte idag tyvärr antar att de inte blir av förrän nästa vecka så får nog gömma händerna för dom ser förjävliga ut just nu!


Börjar fatta att intresse uppenbarligen saknas jag lägger ner de här helt nu pallar inte bry mej, har bättre saker o lägga energi på. Jag är fan bäst o jag förtjänar bäst! Lite uppskattning vore ju trevligt som omväxling om inte annat. Tiden utvisar resten.

Nu back to städning av tha lya!! Synd att solen ska skina då jag ska va inne och pilla ska försöka ta mej ut en stund sen iaf =) Over and out!










Kommentarer
Postat av: amara

hehe jag förvarar dem i skokartonger i två garderober, sovrummet, vardagsrummet. Sen har jag löst i hallen och i källaren hehe :P

Postat av: Swoiden

Ja, du är bäst!!

2010-06-16 @ 22:29:20
Postat av: Amara

Nää jag har mer hahah. Asså det ligger kläder överallt hemma just nu. Har inte plats längre i byrålådor och garderob. Måste flytta till större. Vill ha en stor walk in closet det vore nått.

Hur hitta du min blogg? :)

2010-06-17 @ 00:28:27
URL: http://amarapordios.blogspot.com
Postat av: Lulu

honey im hoooooome!

2010-06-17 @ 08:42:24
URL: http://lulu.blogg.se/
Postat av: amara

Aha i see. Tack :)

Hur visste du jag kände honom :)

2010-06-18 @ 20:29:41
URL: http://amarapordios.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback