Om det inte passar, fuck it!

Äntligen sätta sig ner i (kaoset) soffan. Rivit ur hela min garderob kastat sjukt mycke grejer. Änligen kan man gå in i den och de e tom ordning där inne så jääävla najs! Kämpat hela dan rensat ur de mesta och nu börjar jag äntligen se att de händer saker! Nu står dock sjukt mycke skit i vardagsrummet ist som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av. Ska iaf ta några rundor ner till örrådet samt miljöstugan =)



Ska försöka flirta med nån karl som kan hjälpa mig få upp min takfläkt samt en hylla och en spegel, efter att jag borrade sönder min vägg i förra lyan så håller jag mej borta från borrmaskinen. Snart sovdax men innan ska jag slappa lite. Sweet dreams!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback