Say the words!

Har varit lite halvkass på att uppdatera senaste dagarna känner jag. Har haft några riktigt jobbiga dagar. Tankarna bara virvlar runt och trasslar ihop sig och jag försöker reda ut röran i skallen men de blir inte bättre. Stadade iordning rummet nu äntligen ser de bra ut min oas av lugn och ro. På med rökelse och mysmusik i min ensamhet... vart ska jag ta vägen jag orkar lixom inte!! Jag är inte olycklig, men jag är inte lycklig har fastnat i en gråzon och jag kommer inte loss. Känns bara så hopplöst.

Hoppas de blir bättre på fredag då jag åker ner till zandvoort, luminosity (i mitt hjärta) jag behöver verkligen den här resan för jag går långsamt sönder här hemma. Såg lite bilder på fb på solnerdgången över havet dit vi ska fy fan va avis jag e på er som redan e där nere och har de bäst i världen. Bara en jobbdag kvar sen ska jag oxå dit och bara njuta av de jag inte har här!

Midsommar firade jag med Oskar på landet, var så skönt att komma bort kändes som vi behövde lösa en hel del osagt mellan oss och nu känns situationen mycke bättre med tanke på omständigheterna. Nu är förhoppningsvis min värsta del över av hela resan.. hoppas jag. Men klumen i magen ligger kvar men de blir nog bättre för varje dag som går. Tack iaf för en fantastisk välbehövd "minisemester".

Maybe it's a habit
Maybe it's a sin
But I'll find out when I try it and it crawls beneath my skin
When it gets inside you it won't go




Senadee – Say The Words (Senadee's Original Mix) Lyssna och njut va vackert!!

Annat som hänt är väl att jag slängde i lite ärg i håret så nu e de lite ljusare, guldigare. Lite mer somrigt helt enkelt. Tog även årets första dopp på midsommarafton =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback