I'm not alone

Kul att så många har påpekat att dom gillar nya designen, kul me lite färg. Kännt mig så grå och trist sista tiden så nu e de dags för lite omväxling till de posetivare och gladare jag. Blir så less på mig själv då jag e bitter. Har äntligen fått ut de mesta ur rummet som Lulu kommer att ha. Kära Louice flyttar in hos mig på torsdag ♥ Nu är de mesta inflyttat i mitt rum föredetta vardagsrummet. Blir riktigt ysigt här inne även om jag inte fått ordning på allt än med de kommer bli kanon. Lägger upp bild sen då allt e klart =)

I brist av intresse (som de verkar iaf) så känner jag att jag börjar tappa intresset för hela grejen jag börjat ge mej in i får kalla fötter och tar ett steg tillbaka, Passar de inte så får de va tänker inte bli överkörd av nåt pucko igen. Känns som att jag byggt upp en mur omkring mig. Kom inte nära om du inte är berädd att ge de allt. Less på alla spel o lekar den här välden lever efter. Gillar ni mig inte för mig så skit i de då. Jag är intensiv och på då jag väl träffar nån. har så mycke kärlek som jag bara vill kasta över dom som står mej nära och gillar du inte
de så sluta ta min energi!


Dax för sängen så man pallar me morgondagen me kanske. Naglarna ser förjävliga ut just nu så blir nog att åka till Catha och få dom fina igen. Så svårt att låta bli att pilla då de väl börjar se illa ut. Vad ska man ha för färg nästa gång?? Funderra på blå eller turkost va tror ni?? Ska sova på saken.

Nerräkning till söndag då jag ska på äventyr med lite folk ska bli skitkul, håller de hemligt eftersom mamma och Marlene inte får veta vad vi ska hitta på *tihi*

Sweet dreams ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback