Wondering if it's me you're seeing

Har haft en riktigt bra dag idag, vaknade imorse av att han kysste mig i pannan, finns de nå bättre? Snälla låt de inte ta slut! Men jag vet ju hur de är berg och dalbana aldrig någon easy way här inte. Men men nångång kanske även jag kna ha lite tur. Me tanke på hur skit de här året varit så lär de ju inte ändras.
Dagen på jobbet har jag bara varit på jävligt bra humör allt har rullat på och de märks så jävla väl att ens bra humör smittar av sig på kunderna. Härligt när de kommer in folk och ger en komplimanger, en sån där dag så jag skiner för mej själv. Antar att de e tack vare dig, hoppas de blir lika lyckat imorgon... vem vet?

Tänkte lägga upp lite bilder sen helgen, dock orkar jag inte sitta o ladda upp bild för bild så klippte o klistra lite ist ;P







Hoppas att den här vågen av lycka kan hålla i sig ett tag till, får se vad man ska hitta på för bus i helgen oxå. Har typ blivit shopoholic och nu måste jag sluta köpa upp mina pengar. Men kunde inte låta bli att smita in på Colorez efter jobbet igår och hittade tröjan jag ville ha och självklart fick den följa me hem ♥ Men den va billig så ska väl va glad för de iaf. Hoppas jag ska ut på nå skoj i helgen så jag kan använda den =)

Nu ska jag nanna, så until next time L♥VE!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback