Baby your invited!

Japp på lördag blir de födelsedagskalas jag blir gammal rynkig och bäst föredatumnet går ut så nu börjar de vända allting, e ju vid 25 som rynkerna kommer säger dom uuuuusssshh låt mej slippa!!!

Men nu helgen som va blev de kalas med släkten mysigt att ha som här massa fina presenter *tackar o bockar* bästa födelsedagen på länge msåte jag säga. Skaffade mig en ny TV i söndags en 42' så nu e de en stooor tv som står här helt galet va skönt o bli av me mattes lilla tjokis. Fick ett wii i födelsedagspresent så nu blire massa vevande framför tvn hehe.

Nu ser jag fram emot bio med Oskar på min födelsedag, Alice i underlandet 3D =) ska bli najs sen kommer massa folk i helgen ska bli massa kul. Imorrn blire att lämna kisse hos mornmor som är söt och ställer upp som kattvakt över helgen =)

Blir så less på att min bluetooth inte vill koppla mellan mobilen och datorn sen jag formaterade skiten alltid ska nåt krångla sucka.

Känner mej lite deppig över att Robin nu fått allt klart att de blir flytt. Så i början av april sticker han till Irland, är så himla glad för dig men kommer sakna dej så mycke vännen min.  Här sitter man sen ensam kvar =( Börjar länkta ännu mer efter amsterdamresan nu oxå!

Nu blire sovdax, ska försöka hänga me här på bloggen men har varit lite off sista tiden så himla mycke att hinna me hela tiden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback